Alfa-kurssi toivottaa tervetulleeksi seurakuntaan

Mikaelinseurakunnassa starttaa tiistaisin klo 18 Alfa-kurssi 1.10. alkaen. Kurssi on kymmenen viikon kristinuskon tutustumiskurssi.
Alfa 2019 evo_S.jpg

Uskon asioiden kertaamisen lisäksi kurssi johdattaa sisään seurakuntaan ja tutustuttaa toisiin etsiviin seurakuntalaisiin. Kurssilla tärkeässä asemassa ovat pientyhmäkeskustelut, joita käydään avoimessa ilmapiirissä. Mukaan mahtuvat niin etsijät, ateistit kuin uskovat mielipiteineen. Alfa-kurssin kautta on mahdollista suorittaa myös aikuisrippikoulu.

Jokainen Alfa-ilta alkaa pienellä kahvihetkellä, josta jatketaan musiikin kautta alustukseen ja keskusteluun. Teemoina ovat mm. Jeesus, rukous, Raamattu ja Pyhä Henki. – Kurssi-illoissa tärkeintä on lämmin ja avoin ilmapiiri, kertoo isäntänä toimiva pastori Pasi Jaakkola. Kurssi on ikään kuin seurakunnan käyntikortti, joten olemme halunneet siihen panostaa, hän jatkaa.

Alfa-kurssi God’s Gas -kahvilassa ti 1.10. klo 18 alkaen (Mikonmökki, Puistok.13).

Kurssi on maksuton ja se päättyy joulukuun alussa pikkujoulujuhliin. Kurssin puolessa välissä on lisäksi viikonloppuleiri Rymättylän Kustenniemessä. Ilmoittautumiset: pasi.jaakkola@evl.fi / 040-3417412

Turun Mikaelinseurakunta 24.9.2019 / PJ, TH

2019-09-24 11:07:00.0