Pekka Simojoen kiertue vierailee Mikaelinkirkossa

Gospelmuusikko Pekka Simojoki tekee uuden ylistys-cd:nsä ”Häikäisevän kirkas” pohjalta yhdeksän paikkakunnan valtakunnallisen kiertueen.
Häikäisevän kirkas 2019_S.jpg

Kiertueen viides konsertti on Turun Mikaelinkirkossa torstaina 26.9. klo 19. – Luvassa on yhteislaulun iloa, pyhän Jumalan valoa ja rukouksen tuomaa toivoa, lupaa tapahtuman juontaja kappalainen Pasi Jaakkola. Konserttien musiikista vastaa Simojoen lisäksi Make Perttilän johtama yhtye, jossa soittavat Joonas Kasurinen (koskettimet), Ville Salminen (kitarat), Pasi Ryökkynen (basso), Mikko Pettinen (trumpetti ja laulu) ja Sami Koskela (rummut). Laulusolisteina Mirkka Paajanen, Maija Lehtinen ja Heidi Simelius.

Ylistyksen ohessa kiertue kutsuu rukoilemaan yli seurakuntarajojen oman paikkakunnan puolesta. Ennen konserttia klo 17 Mikaelin srk-kodilla Turku rukoilee illassa alueen rukoilijat kokoontuvat yhteen unelmoimaan, miltä paikkakunta näyttäisi, jos Jumalan tahto tapahtuisi. Tilaisuuden juontavat Pasi Jaakkola, Virpi Nyman ja Johanna Sandberg.

Häikäisevän kirkas -kiertue Turussa 26.9.

* Klo 17 Turku rukoilee -rukousilta Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok.13) Vapaa pääsy.
* Klo 19 Häikäisevän kirkas -ylistyskonsertti Mikaelinkirkossa (liput 22€ tiketti.fi tai 25€ ovelta)

Turun Mikaelinseurakunta 24.9.2019 / PJ, TH

Tue Sep 24 10:58:00 EEST 2019