Perhetapahtuma Mikaelin kirkonmäellä

Sunnuntaina 22.9. klo 15-17 on Mikaelinkirkolla Kirkonmäki-tapahtuma. Päivässä on puuhaa koko perheelle.
Kirkonmäkitapahtuma Mikaelinkirkon mäellä 22.9.2019

Kirkonmäellä vierailee paloauto ja eläinkaverit ovat isojen sekä pienien rapsuteltavissa. Tarjolla on lisäksi grillimakkaraa ja monenlaisia toimintapisteitä. Sisältä kirkosta löydät myös muun muassa kasvomaalarin, urkusatutuokion ja askeltelua.

Kirkonmäki-tapahtuman jälkeen klo 17 alkaa kirkossa koko perheen Mikaelmessu, jossa lapsille Pyhis-pyhäkoulut (alle kouluikäisille ja kouluikäisille erikseen) sekä leikkihuone. Messun musiikista vastaa Mikaelmessu houseband musiikkievankelista Jipun johdolla. Kummatkin tapahtumat ovat maksuttomia.

Su 22.9. klo 15-17 Koko perheen Kirkonmäki-tapahtuma, Mikaelinkirkko (Puistokatu 16)

klo 17 Mikaelmessu Mikaelinkirkossa, Jippu, Pasi Jaakkola. Kumpaankin vapaa pääsy.

Turun Mikaelinseurakunta 18.9.2019 / PJ, TH

Wed Sep 18 22:48:00 EEST 2019