Kahden illan peruskurssilta vapaaehtoistoimintaan

Tekisikö mieli kokeilla toimimista vapaaehtoistena? Ovatko mahdollisuudet ja oma paikka vielä hakusessa?

Diakoniakeskus järjestää jälleen vapaaehtoistoiminnan peruskurssin seurakuntien toimitalolla, Eerikinkatu 3, kahtena peräkkäisenä tiistaina 24.9. ja 1.10. klo 17-20. Kurssin tavoitteena on auttaa löytämään oma paikka auttamistyössä.

Koulutuksessa tutustutaan vapaaehtoistoimintaan ja sen periaatteisiin, vanhuuteen elämänvaiheena sekä seurakuntaan ja diakoniatyöhön. Tietoa saa myös vuorovaikutuksesta erilaisten ihmisten kanssa sekä siitä, miten omasta jaksamisesta voi huolehtia vapaaehtoisena.

Vapaaehtoistoiminnan peruskurssille voi ilmoittautua 20.9. mennessä meilitse tai puhelimitse riitta.rasanen@evl.fi puh. 040 3417551 tai ulla.maenpaa@evl.fi puh. 040 3417218.

Vinkkejä diakoniakeskuksen ja seurakuntien vapaaehtoistehtävistä löytyy osoitteesta vapaaehtoistyo.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 9.9.2019 / MV)

Mon Sep 16 11:39:00 EEST 2019