Lempeää jazzia Varissuon kirkossa

Huipputason jazzmusiikkia ja syksyisen illan lempeää tunnelmaa on tarjolla, kun pitkän linjan muusikko, taiteilija Severi Pyysalo sekä samban sykkeen kasvatti, laulaja-lauluntekijä Sergio Machado konsertoivat yhdessä sunnuntaina 8.9. klo 19:00 Varissuon kirkossa.

Severi Pyysalo

Konsertin musiikki koostuu brasilialaisista bossa nova -klassikoista, brasilialaisesta ja suomalaisesta kansanmusiikista sekä Machadon ja Pyysalon sävellyksistä. Konsertissa kuullaan myös Pyysalon improvisaatio–osuuksia, jotka ilmentävät sekä suomalaiskansallista että afroamerikkalaista äänimaailmaa. Ohjelmisto täydentyy muun muassa säveltäjänimien Tom Jobim, Milton Nascimento, Baden Powel ja Joao Gilberto kappaleista.

Konsertin alussa esitellään ghanalaisen Armon päiväkodin ja koulun toimintaa ja kirkon aulassa on myynnissä afrikkalaisia tuotteita Armon päiväkodin hyväksi.

Konsertin käsiohjelma 10 euroa ennen konserttia ovelta.

JAZZKONSERTTI
Su 8.9. klo 19:00 Varissuon kirkko, Kousankatu 6, Turku

(Katariinanseurakunnan viestintä 5.9.2019 / KL)

2019-09-05 10:36:00.0