VakkeLove - rakkaudentunnustus Varissuolle

Varissuon kaupunginosaviikon kunniaksi vietetään lauantaina 7.9. klo 11-14 koko perheen ilmaista VakkeLove -lähiöfestaria Varissuon kirkon alapihalla.
VakkeLove juliste

Luvassa on musiikkiesityksiä, yhteislaulua, paikallistoimijoiden kojuja ja ilmaisia herkkuja, sekä perheen pienimmille toiminnallista ohjelmaa, hattaraa, pomppulinna ja ilmapallokoiria. Tapahtuman järjestäjänä toimii suuri joukko paikallisia toimijoita.

VakkeLoven esiintymislavalle nousevat muun muassa X Factor -laulukilpailusta tuttu Raid Amiri, Mummin kullat -duo, house band Juntos sekä sokerina pohjalla Turun Filharmonisen orkesterin pienyhtye. Tapahtumassa kuullaan myös varissuolaisille ihmisille ja toimijoille omistettuja yhteislauluja. Omaa toivebiisiä perusteluineen voi ehdottaa Anna Hällille sähköpostitse anna.halli@evl.fi tai p. 040 341 7639.

Musiikkiesitysten lisäksi festareilla on mukana paikallistoimijoiden kojuja, joissa voi tutustua Varissuon alueen harrastusmahdollisuuksiin ja kansalaisjärjestöihin. Paikalla on myös Ekotorin pop up -sähkölaitekeräys, jonne voi kiikuttaa itselle tarpeettomat sähkölaitteet. Tarjolla on lisäksi ilmaisia herkkuja, kahvia, hattaraa ja makkaraa. Varissuon kirkko puolestaan toivottaa lapset tervetulleiksi pomppulinnaan ja toiminnalliseen Donkkis -tapahtumaan.

VAKKELOVE -LÄHIÖFESTARI
La 7.9. klo 11-14 Varissuon kirkon alapiha, Kousankatu 6, Turku