Nuorten aikuisten ja perhetyön projektityöntekijä Mikaeliin

Jessica Alakärppä on aloittanut Mikaelissa nuorten aikuisten ja perhetyön projektityöntekijänä 1. elokuuta alkaen.
Jessica Alakärppä

Nuorten aikuisten parissa työ pitää sisällään muun muassa Polun messuja, Polun iltoja ja Food & Hope ruokailuja. Työparina tässä työssä on pastori Matti Hernesaho ja Katariinanseurakunnan puolelta pastori Remo Ronkainen.

Perhetyön kenttää Jessica kohtaa Mikaelmessutoiminnan kautta yhteistyössä kappalainen Pasi Jaakkolan kanssa. Jessica kertoo, että hänen sydäntään lähellä on nimenomaan se, miten perheitä toivotetaan tervetulleiksi ja kutsutaan mukaan.

Toinen Jessicalle läheinen asia on liikunta ja liikunnallista toimintaa hän haluaa järjestää monipuolisesti. Tämä sopii Mikaeliin hyvin, onhan seurakunta jo ennestään tunnettu liikkuvana seurakuntana.

Luokanopettajana kuutisen vuotta ja vuoden Polkutoiminnan vapaaehtoisena toiminut Mikaelin uusi kasvo, Jessica,  luonnehtii tehtäväkseen uusien toimintamuotojen kehittämisen, joista kuullaan varmasti lisää myöhemmin.

Turun Mikaelinseurakunta 23.8.2019 / TH

Fri Aug 23 18:33:00 EEST 2019