Bachista Nightwishiin -konsertista toiveuusinta

Suuren suosion saaneesta Taiteiden yön Bachista Nightiwishiin -yömusiikista järjestetään uusintakonsertti perjantaina 8.11. klo 20 Mikaelinkirkossa.
Mikaelinkirkon holvit sinisessä valossa

Edellisen konsertin tapaan tilaisuuteen on vapaa pääsy, mutta jotta ihmiset eivät joutuisi jonottamaan turhaan, pääsylippuja jaetaan ennakkoon Mikaelinkirkossa torstaina 29.8. klo 15-19 välisenä aikana. Konserttiin pääsee sisään ainoastaan pääsylipulla. Lippuja on mahdollista lunastaa 2 kappaletta per hakija.

Bachista Nightwishiin -konsertti saavutti niin suuren suosion, että kirkko saavutti maksimikapasiteettinsa 1250 henkilöä jo puoli tuntia ennen konsertin alkua. Jono kiemurteli monen sadan metrin mittaisena ja ulkopuolelle joutui jäämään satoja ihmisiä.

Konsertin suunnitellut Mikaelinseurakunnan kanttori Silvia Koski tunnusti yllättyneensä konsertin valtaisasta suosiosta, vaikka kiinnostusta oli nähtävissä ennakkoon erityisesti sosiaalisessa mediassa:

- Konsertin suursuosio yllätti lopulta minutkin, vaikka sen ympärillä tuntui olevan hyvä pöhinä ja kiinnostus. Niin paljon on toivottu uusintaa ja koska satoja ihmisiä jäi kirkon ulkopuolelle, haluamme antaa mahdollisuuden heille ja uusillekin kuulijoille saada kokea tämä konsertti, Koski kertoo.

Konsertin järjestää Turun Mikaelinseurakunta.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 23.8.2019 / SK, AH)

2019-08-23 13:03:00.0