Bachia ja Nightwishiä Taiteiden yössä

Mikaelinkirkon holveissa soi Taiteiden yönä 15.8. klo 21 niin perinteisiä kuin kirkossa harvemmin kuultuja säveliä. Bachista Nightwishiin -yömusiikkikonsertti tarjoaa musiikkia klassisesta gospeliin ja elokuvamusiikista euroviisuihin.
Mikaelinkirkon holvit sinisessä valossa

Konsertissa esiintyvät Aboa Gospel -kuoro, Jippu, sopraano Silvia Koski, viulisti Katriina Rainio, urkuri Marko Hakanpää ja pianisti Ville Pere. Ohjelmassa on mm. Bachia, elokuvamusiikkia, muskaalisävelmiä, Nightwishin Sleeping Sun sekä vuoden 1995 euroviisujen voittokappale, irlantilais-norjalaisen Secret Garden -yhtyeen Nocturne.

Konserttiin on vapaa pääsy. Kirkon Ruusuhuoneessa on sekä ennen että jälkeen konsertin kahvitarjoilu seniorityön hyväksi. Kahvitarjoilu alkaa n. klo 20.

Bachista Nightwishiin -yömusiikki to 15.8. kello 21, Mikaelinkirkko

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 13.8.2019 / AH)

Tue Aug 13 11:20:00 EEST 2019