Bless My Turku kutsuu Vartiovuorelle viikonloppuna

Jo neljättä kertaa järjestettävä Turun kristillisten seurakuntien yhteinen kesätapahtuma Bless My Turku pidetään Vartiovuoren kesäteatterissa ensi viikonloppuna.
Bless My Turku flyer

Lauantaina 17. elokuuta klo 17 Vartiovuorella esiintyvät muun muassa yksi suomigospelin tunnetuimmista nimistä Pekka Simojoki sekä kanteletaiteilija Iida Elina. Bless My Turku –illassa puhuu menestymisestä kirjoittanut pikaluistelija ja räppäri Mika Poutala.

Sunnuntaina 18. elokuuta klo 12 alkavassa yhteisessä jumalanpalveluksessa saarnaa seurakunnan johtaja Pekka Havupalo Turun Helluntaiseurakunnasta. Jippu ja Aboa Gospel –kuoro musisoivat ja jumalanpalveluksessa kouluun menevät lapset saavat siunauksen. Jumalanpalveluksen jälkeen on tarjolla Operaatio Ruokakassin valmistama soppalounas.

Turun Mikaelinseurakunta on toiminut alusta alkaen yhtenä Bless My Turku –tapahtuman pääjärjestäjistä. Muita yhteistyötahoja ovat muun muassa Pelastusarmeija, Helluntaiseurakunta, Vapaaseurakunta, Suomen Liikemiesten Lähetysliitto sekä Operaatio Ruokakassi.

Tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 12.8.2019 /MV)

Mon Aug 12 16:47:00 EEST 2019