Perheiden toiminnallinen ulkoilupäivä Kunstenniemessä 7.9.

Kunstenniemen leirikeskuksessa Naantalin Rymättylässä vietetään lauantaina 7.9. touhukasta Perheiden ulkoilupäivää. Tapahtuman järjestää Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän Kasvatusasiainkeskus ja se on tarjoiluineen maksuton.
Kouluikäisiä lapsia pihalla kisailemassa

Ohjelmassa on monenmoista mukavaa yhdessä tekemistä luonnonkauniissa miljöössä. Paikalla on muun muassa kaverikoiria rapsutettavana, mahdollisuus pelata erilaisia toiminnallisia pelejä ja leikkejä, kuten säkkihyppelyä, jättipalapelin kokoamista, keppihevostelua, melontaa (suositus alaikärajaksi 10 v.) sekä musavisaa.

Päivän musiikkiannista vastaa Pekka Laukkarinen duo, joka esittää lasten musiikkia, laululeikkejä ja myös hengellisiä lasten lauluja.

Tapahtumaan osallistujille on tarjolla kasvissosekeittolounas, jälkiruoaksi paistetaan lettuja ja grillataan vaahtokarkkeja.

- Toivomme, että tapahtuman osallistujat kokevat mukavaa ja rentoa yhdessäoloa, kohtaamisia, rentoutta ja hyvää mieltä, sanoo Kasvatusasiankeskuksen nuorisosihteeri Marja Lindén.

- Tapahtumaa toteutetaan ajatuksella, että on kivaa tehdä juttuja yhdessä perheen kesken.

Perheiden ulkoilupäivään järjestetään maksuton bussikuljetus. Linja-auto Kunstenniemeen lähtee Kaarinan kirkolta kello 9.45 ja Turun tuomiokirkolta kello 10. Järjestäjät suosittelevat yhteiskuljetusta, sillä se on ympäristöystävällinen vaihtoehto.

Ilmoittautuminen tapahtumaan pyydetään tekemään 23.8. mennessä osoitteessa www.tuuks.fi.

Perheiden ulkoilupäivä lauantaina 7.9. kello 11-14.30 Kunstenniemen leirikeskuksessa, Naantalin Rymättylässä (Kunstenniementie 250, Poikko).

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 13.8.2019 / JK)

Tue Aug 13 08:00:00 EEST 2019