Muskareita ja nukketeatteria lapsille Kuralan Kylämäessä

Kuralan Kylämäen Kanala täyttyy muskareista ja nukketeatterista 5.-9.8., kun perheen pienimmät pääsevät ilakoimaan ja musisoimaan sekä nauttimaan teatteriesityksistä.
Nukketeatteri 2xkoo

Maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina on muskareita, tiistaina ja torstaina nähdään nukketeatteri 2xKoo:n esitys Mäyrä Mörösen Suomenkierto. Aloitusajat ovat kaikkina päivinä klo 9.30, 10.15. ja 11.00.

- Muskareissa on luvassa iloista laulua ja soittoa yhdessä, kertoo Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän kasvatusasiankeskuksen varhaiskasvatuksen ohjaaja Mirka Simonen.

Teatteriesitykset kestävät noin 30 minuuttia ja sopivat kaikenikäisille. Näytelmän juoni kertoo Mäyrä Märösestä, joka ei ole koskaan poistunut kotiseudultaan, mutta jonka Pöllö Löppönen innostaa tutkimusretkelle. Matkalla tulee vastaan monenlaista nähtävää ja yllätyksiä, joten lapsille riittää mielenkiintoista ja jännittävää seurattavaa. Esityksessä on nukketeatterin lisäksi eläinhahmo.

Muskarit ja teatteriesitykset järjestää Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä ja ne ovat osallistujille maksuttomia.

Muskarit maanantaina 5.8., keskiviikkona 7.8. ja perjantaina 9.8. klo 9.30, 10.15. ja 11.00. Nukketaeatteri 2xKoo:n esitykset Mäyrä Mörösen Suomenkierto tiistaina 6.8. ja torstaina 8.8. klo 9.30., 10.15 ja 11.00 Kuralan Kylämäen Kanalassa

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 2.8.2019 / JK)

Fri Aug 02 13:47:00 EEST 2019