Virkistävästä lähteestä festarikansalle

Turun tuomiokirkon vieressä DBTL-festivaalialueella solisee torstain 25.7. ja perjantain 26.7. aikana Virkistävä lähde. Virkistävän lähteen olohuoneessa DBTL:n festarikansalle jaetaan maailman puhtaimmasta hanavedestä valmistettuja makuvesiä. Mausteet juomaan voi valita oman maun mukaan.
Virkistävä lähde -menun kuva.

Vesijuomia jakavat kirkon työntekijät Tuomiokirkkoseurakunnasta, Kaarinan seurakunnasta sekä seurakuntayhtymän diakonia- ja kasvatusasiainkeskuksista. Virkistävä lähde löytyy DBTL-festarialueelta Brahenpuistosta.

Turun tuomiokirkko on DBTL:n aikana avoinna normaalisti päivittäin klo 9-18 ja kirkkoon voi tutustua esimerkiksi mobiiliopastuksen avulla. Kirkkosalin tapahtumien aikana Tuomiokirkkoon ei pääse kiertelemään.

Turun tuomiokirkon holvikahvila Domcafé pääportaiden vieressä on avoinna DBTL:n aikana torstaina, perjantaina ja lauantaina pidennetysti klo 11-19.

DBTL:n klo 20 alkavien kirkkokonserttien – torstaina lauluyhtye Rajaton, perjantaina Waltteri Torikka ja lauantaina Jarkko Ahola - lisäksi Turun tuomiokirkossa soivat torstaina ja perjantaina Turun urkujuhlien päivämusiikit klo 13. Tuomiokirkon urkuja soittavat nuoren polven urkutaitajat Olli Saari torstaina ja Sini Huopaniemi perjantaina.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 23.7.2019 / MV)

2019-07-23 10:02:00.0