Perinteinen juhannusjuhla Maarian pappilassa juhannusaattona 21.6. klo 18

Juhannusaattoa pääsee jälleen juhlimaan Maarian pappilaan 21.6. klo 18-21. Juhla alkaa lipunnostolla Maarian pappilan puutarhassa klo 18.
Omenapuun kukkia

Heti tämän jälkeen on Kansanlaulukirkko Maarian kirkossa, jossa lauletaan Anna-Mari Kaskisen uudelleen sanoittamia tuttuja kansanlauluja. Tämän jälkeen aattoa vietetään pappilan puolella monipuolisen ja mukavan ohjelman merkeissä. Halukkaat voivat myös viettää piknikiä pappilan puutarhassa. Grillattua makkaraa ja mehua voi ostaa pikkurahalla Yhteisvastuun hyväksi. Tilaisuuden järjestävät Mikaelin ja Maarian seurakunnat, pappeina ovat Kristiina Friman sekä Niina Kilpeläinen, esilaulajana toimii Silvia Koski, säestyksestä huolehtii Sari Jokela trio.

Maarian pappilaan on viime vuosien tapaan bussikuljetus, jonka hinta edestakaisin on 5 €. Bussit lähtevät Mikaelin, Varissuon ja Paattisten kirkoilta, Piikkiön srk-keskuksesta, Lausteelta ja Köydenpunojankadulta. Katso bussien reitit ja lähtöajat netistä osoitteesta maarianseurakunta.fi > JuhannusjuhlaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tue Jun 11 12:44:00 EEST 2019