Yhteislaulua ja urkuilta Maarian kirkon ja pappilan miljöössä

Yhteislaulun ystäville järjestetään iloinen Kepeästi kesään -yhteislaulutilaisuus Maarian pappilan puutarhassa torstaina 6.6. kello 18. Lauantaina 8.6. taas on luvassa urkumusiikkia Maarian kirkossa klo 18.

Yhteislaulutilaisuuden ohjelmassa on tuttuja kesälauluja ja kesäisiä virsiä pelimanniyhtyeen säestyksellä. Yhtyeessä soittavat viulua Anna ja Ulla Viljanen, Virpi Vähäpassi taituroi haitarilla ja välisoitoissa on mukana Eeva Paajanen sopraanosaksofonillaan. Sateen sattuessa tilaisuus pidetään sisällä Maarian pappilassa. Ennen tilaisuutta on mahdollisuus tutustua myös Maarian kirkkoon oppaan avulla: Kirkko on auki tiekirkkona 3.6.-9.8. maanantaista perjantaihin kello 12-18, jolloin paikalla on myös opas.

Maarian keskiaikaisen kivikirkon holvit kaikuvat uljaasta urkumusiikista lauantaina 8.6. kello 18, kun kanttorit Ulla Vuola ja Virpi Vähäpassi esittävät kesäisessä urkuillassa upeita teoksia barokin ja romantiikan ajan mestareilta sekä hienoja suomalaisia urkusävellyksiä.

Yhteislaulua Maarian pappilan puutarhassa torstaina 6.6. klo 18.

Urkuilta Maarian kirkossa lauantaina 8.6. klo 18.

Molempiin tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

2019-05-29 12:41:00.0