Ilta lapsensa menettäneille

Oman lapsen kuolema on suruista suurin. Menehtyneen lapsen iällä ei ole merkitystä surun kannalta, oma lapsi on aina lapsi. Vanhempien lisäksi kuolema koskettaa kovalla kädellä myös sisaruksia, isovanhempia ja muuta perheen lähipiiriä.
lapsen hauta_nettiin_S.jpg

Nummen seurakuntakodissa, Papinkatu 2, järjestetään Tarinat kertovat -ilta lapsensa menettäneille keskiviikkona 8.5. klo 17.30-19.30. Vanhempien lisäksi myös sisarukset ja isovanhemmat ovat tervetulleita.

Illan aikana kuullaan kokemuksia luopumisen hetkistä ja siitä miten elämä jatkuu menetyksen jälkeen. Aihetta käsitellään myös musiikin ja keskustelun avulla.

Tilaisuuden järjestävät Lounais-Suomen Mielenterveysseuran Feeniks-työ, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä, Turun Kaupunkilähetys ry/ Senioripysäkki, Käpy - Lapsikuolemaperheet ry.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 2.5.2019 / MS)

2019-05-02 09:00:00.0