Käsityöhaaste kerää hartiahuiveja vanhuksille

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän diakoniatyö haastaa kaikki käsityöihmiset neulomaan tai virkkaamaan villahartiahuiveja Turussa toimivan Kerttulin asumisyksikön vanhuksille.
Lankakori

Haasteeseen voi osallistua omalta kotisohvalta, yhdessä kaverin kanssa tai innostamalla vaikka oman työporukan mukaan käsityötalkoisiin.

Keräykseen lahjoitettavien hartiahuivien toivotaan olevan materiaaliltaan villaa, mutta muuten huivit saa neuloa tai virkata oman mielen mukaan. Kaikenmalliset ja -väriset hartiahuivit ovat tervetulleita. Tärkeintä on, että huiviin on lämmin ja mukava kääriytyä.

Lahjoituksia otetaan vastaan Turun ja Kaarinan seurakuntien Diakoniakeskuksessa osoitteessa Puutarhakatu 22, Turku. Ajankohta kannattaa sopia etukäteen vapaaehtoistyön diakoniatyöntekijän kanssa: ulla.maenpaa@evl.fi, puh. 040 3417 218.

Huiveja voi halutessaan viedä myös suoraan Kerttuliin (Hovioikeudenkatu 3, Turku) ottamalla yhteyttä Kerttulin viriketoiminnanohjaajaan: leenamaija.keskinen@turku.fi, puh. 050 5907 681.

Keräys jatkuu perjantaihin 27. syyskuuta asti.

Villahartiahuivihaasteen Facebook-tapahtumaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 30.4.2019 / RK)

Tue Apr 30 10:00:00 EEST 2019