Kirkkoherrojen pääsiäistreffit Hansakorttelissa

Kirkkoherrojen juttuseuraa ja kahvia on tarjolla keskiviikkona 17.4. klo 12-14 Aschanin kahvilan luona Hansakorttelissa.
qwensel2[1].jpg

Keskiviikkokahvit luvassa 200 ensimmäiselle tulijalle.

Tule tapaamaan Turun ja Kaarinan seurakuntien kirkkoherroja hiljaisella viikolla! Kahdeksan kirkkoherraa on tavattavissa keskiviikkona 17.4. klo 12−14 Aschanin kahvilan edustalla Hansakorttelin 1. kerroksessa. Tule juttelemaan, vaihtamaan kuulumisia, keventämään sydäntäsi ja juomaan kahvit. 200 ensimmäiselle on tarjolla kahvilippu Aschanin kahvilaan. Tarjolla myös elävää musiikkia.

Seurakuntayhtymän kirkkoherroista ovat paikalla Piikkiön kirkkoherra Merja Hermonen, Paattisten kirkkoherra Jukka Järvensivu, Katariinan kirkkoherra Leena Kairavuo, Mikaelin kirkkoherra Jouni Lehikoinen, Kaarinan kirkkoherra Ville Niittynen, Martin kirkkoherra Tuomo Norvasuo, Henrikin vt. kirkkoherra Toni Pätsi ja Maarian kirkkoherra Katri Rinne. Tuomiorovasti Heimo Rinteellä ja Åbo svenska församlingin kirkkoherralla Mia Bäckillä on este.

Aschan Coffee & Deli löytyy osoitteesta Eerikinkatu 15, Turku.

(Seurakuntayhtymän viestintä 15.4.2019/ PH)

Mon Apr 15 12:41:00 EEST 2019