Aiju von Schöneman johdattaa pääsiäiseen 16.4.

Kulttuuripersoona Aiju von Schöneman on myös eri kulttuurien pääsiäisten asiantuntija. Luterilaisen lisäksi hän tuntee ortodoksisen, katolisen ja juutalaisen pääsiäisen traditioita.
Aiju Schöneman

Näistä hän kertoo omaan värikkääseen tapaansa Mikaelin ystävien Pääsiäisen ystäväillassa ti 16.4. klo 18 Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok. 13, sisäpiha).

Ystäväillan artistivieraana on Jippu, jonka tuorein levy Getsemane sisältää teemaan sopivia kappaleita. Tilaisuuden juontajana toimii kappalainen Pasi Jaakkola, joka kutsuu virittäytymään pääsiäiseen hyvien esiintyjien johdolla. Ilta alkaa kahvitarjoilulla ja sen päätteeksi on arpajaiset Mikaelin ystävien toiminnan hyväksi.

Ti 16.4. klo 18 Pääsiäisen ystäväilta – ”Aiju von Schönemanin pääsiäinen” Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok.13). Vapaa pääsy.

Turun Mikaelinseurakunta 11.4.2019 / TH, PJ

2019-04-11 10:43:00.0