Yhteinen leipä yhdistää nuoret

Eri uskontokuntia edustavat nuoret kokoontuvat Piikkiössä tiistaina 23.4. klo 17-20. Piikkiön seurakuntatalon, Hepojoentie 4, tilavassa keittiössä 16-24-vuotiaat nuoret voivat valmistaa omaan uskontoonsa liittyvää ruokaa tai leipoa leipää. Yhteinen leipä -illan tavoitteena on edistää eri uskontojen välistä tietoisuutta ja yhteistyötä.

leipä_nettiin_THUMB.jpg

Illan aikana seurakuntatalolla on Open Stage, missä nuoret voivat esiintyä ja kertoa omaan uskontoonsa liittyvistä perinteistä.

Osallistujia pyydetään etukäteen lähettämään oma reseptinsä, jotta tiedetään, mitä tapahtumassa tullaan tarjoamaan ja jotta tarvittavat raaka-aineet voidaan hankkia valmiiksi. Tapahtumassa tarjotaan ainoastaan kasvisruokaa.

Ennakkoilmoittautuminen ja oman reseptin ilmoittaminen 14.4. mennessä, paula.kangasniemi@evl.fi tai 040 3417 662. Yhteinen leipä -tilaisuus on maksuton.

(Seurakuntayhtymän viestintä 5.4.2019 / MS)

Fri Apr 05 13:07:00 EEST 2019