Myös kansallispyhäköstä valomerkki Earth Hourissa

Kansainvälinen Earth Hour kiinnittää huomion ympäristön tilaan ja ilmastokriisiin lauantaina 30. maaliskuuta klo 20.30-21.30.
Earth Hour -tunnus

Earth Hourin aikana ihmiset ja yhteisöt eri puolilla maapalloa sammuttavat tarpeettomat valonsa tunnin ajaksi ilmaisten näin huolensa ilmaston lämpenemisestä.

Myös kansallispyhäkkö näyttää valomerkin ilmaston puolesta sammuttamalla valot Earth Hour -tapahtumassa. Turun tuomiokirkon lisäksi valot sammuvat tunnin ajaksi Turun Mikaelinkirkosta, Martinkirkosta ja Maarian kirkosta sekä Piikkiön kirkoista.

Seurakuntien lounasravintola Naakassa Eerikinkatu 3:ssa Earth Houriin otetaan varaslähtö jo perjantaina klo 11-13.30 tarjoamalla ilmastoystävällinen Earth Hour –buffet.

Earth Hour on WWF:n järjestämä maailman suurin ilmastotapahtuma. Lisätietoja tapahtumasta www.earthhour.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 25.3.2019 / MV

2019-03-25 09:58:00.0