Mikael mukana Hääillassa 14.3.

Mikaelinseurakunta on mukana Turun linnassa torstaina 14.3. järjestettävässä Hääilta -tapahtumassa. Toimintaansa ja palvelujaan esittelevät kolmisenkymmentä turkulaista näytteilleasettajaa.
Turun linnan kirkon urut ja kynttiläkruunu

Hääilta -tapahtuman ovet avautuvat klo 17.30. Näytteilleasettajien infopisteet asettuvat juhlakerrokseen, Kuninkaansaliin ja Kuningattarensaliin, josta Mikaelinseurakunnan infopistekin löytyy. Mikaelin työntekijöiden lisäksi infopisteellä voi tavata myös varaussihteeri Saija Kallion Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän varauspalvelusta, joten neuvoja kirkollista avioliittoon vihkimistä suunnitteleville on tarjolla.

Varmasti monille odotettu hetki on klo 19, jolloin alkaa kanttori Marko Hakanpään häämusiikkikonsertti linnan kirkossa. Konsertista voi saada kullanarvoisia vinkkejä oman vihkitilaisuuden musiikkia ajatellen.

Muusta ohjelmasta kerrottakoon, että Museokeskuksen oppaat vetävät kaksi tutustumiskierrosta linnan saleissa klo 18 sekä 18.30 ja häämuotinäytös kerää katseet klo 19.35 alkaen. Hääilta -tapahtumaan on ilmainen sisäänpääsy ja aikaa tutustumiseen ja tapaamisiin aina klo 20.30 asti, jolloin ovet sulkeutuvat. Lue lisää tapahtumasta www.hääilta.fi

Turun Mikaelinseurakunta 9.3.2019 / Timo Hanttu

2019-03-09 10:41:00.0