Soppaa ja konsertteja Mikaelin ystävänpäivässä

Mikaelinseurakunnassa vietetään lämminhenkistä Ystävänpäivän tapahtumaa 14.2. klo 14–20 Mikaelin seurakuntakodilla (Puistokatu 13, sisäpiha).
Salmelat 19_THUMB.jpg

Heikki ja Kirsti Salmela

Tapahtuma alkaa klo 14 tykkiruokailulla ja ruokakassien jaolla. Samalla on tarjolla ilmaisia palvelupisteitä ja myyntipöydällä yhteisvastuutuotteita. Mukana on myös paijattavia karvakavereita. Iltapäivä jatkuu klo 16 yhteislaulutilaisuudella, jossa lauletaan ystävyydestä ja rakkaudesta Silvia Kosken ja kuoron johdolla.

Klo 17 alkaen seurakuntakodilla palvelee Ystävänkahvila nuorisotyön hyväksi. Päivän tapahtumat huipentuvat klo 18 Mikaelin ystävien ystäväiltaan, jossa Heikki ja Kirsti Salmela kilpailevat tuttu juttu –showssa. Illan musiikista vastaavat Jippu ja Silvia Koski kuoroineen. Lisätiedot: www.mikaelinseurakunta.fi. Kaikkiin tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

Turun Mikaelinseurakunta 12.2./ PJ,TH

2019-02-12 09:43:00.0