Ystävänpäivä on yhteisöllisyyden juhlaa

Ystävänpäivää vietetään Turun ja Kaarinan seurakunnissa yhdessä ollen ja muita auttaen.
sydämet_THUMB.jpg

Kaarinan kirkolla, Voudinkatu 2, päivää juhlistetaan Laulavalla lounaalla torstaina 14.2. klo 13. Piikkiön veteraanikuoro esiintyy muusikko Miika Hjorthin johdolla. Aterialla on tarjolla jauhelihakeittoa ja laskiaispullia. Kymmenen euron hintaisten pääsylippujen tulot tilitetään Yhteisvastuukeräykselle.

Mikaelinseurakuntakodilla, Puistokatu 13, juhlitaan ystävänpäivää torstaina 14.2. iltaan saakka. Klo 14 alkavassa tempauksessa on tarjolla kuumaa keittoa soppatykistä, ruokakasseja ja ilmaisia palvelupisteitä, joissa voi kokeilla vaikkapa iranilaista tanssia tai hoidattaa kätensä. Klo 16 lauletaan lauluja rakkaudesta ja ystävyydestä Silvia Kosken ja kuoron kanssa. Klo 17 avautuu Ystävänkahvila nuorisotyön hyväksi. Päivä huipentuu klo 18 gaalailtaan, jossa viihdytään Tuttu juttu -show´n, Jipun sekä Heikki ja Kirsti Salmelan seurassa. Kaikkiin tapahtumiin on vapaa pääsy.

Ystävänpäivän jatkoja pääsee viettämään lauantaina 16.2. klo 12 Suikkilan seurakuntakodille, Konstanzankatu 1, jossa on tarjolla ystävänpäivän brunssi viiden euron hintaan. Brunssin voi maksaa vain käteisellä, varaa mukaan tasaraha. Jotta tarjoiluita osattaisiin varata oikea määrä, ilmoittaudu brunssille 13.2. mennessä numeroon 040 3417 392.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 11.2.2019 / MS)

Mon Feb 11 15:29:00 EET 2019