Luentosarja hyvinvoinnin jäljillä Henrikinkirkossa

Hyvinvointiin keskittyvä luentosarja kutsuu kuulijoita Henrikinkirkkoon maanantai-iltaisin helmi-maaliskuussa. Kolmiosaisen luentosarjan avaa 11. helmikuuta klo 18 emeritusarkkipiispa John Vikström teemalla Terveys ja mielekäs elämä.
John Vikström (Kuva: Timo Jakonen)

Emeritusarkkipiispa John Vikström luennoi Henrikinkirkossa maanantaina 11.2. (Kuva: Timo Jakonen)

Terveyttä, sairautta ja elämän tarkoitusta pohtiva kirja Mielekästä elämää ilmestyi Vikströmiltä viime syksynä. Illan juontajana toimii Ilpo Siro.

Maanantain 25.2. luennolla puhutaan suunnitteilla olevasta sote-uudistuksesta. HUSin entinen toimitusjohtaja, LL, VTM Aki Lindén kysyy, tuoko sosiaali- ja terveyspalveluiden uudistaminen hyvinvointia. Juonnosta vastaa Paavo Okko.

Viimeisen luentokerran 11.3. vieraaksi saapuu tietokirjailija Tuula Vainikainen. Puheenaiheena ovat väsymys, huonounisuus ja keinot niiden selättämiseksi.

Luennot kestävät noin puolitoista tuntia. Kunkin luentokerran aluksi kuullaan sellisti Katariina Kolehmaisen musiikkiesitys. Tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

Luentosarjan järjestää Turun Henrikinseurakunnan senioritoimikunta Henrikin Tähkät.

Hyvinvointia etsimässä -luentosarja Henrikinkirkossa (Peltolantie 2, Turku)

• ma 11.2. klo 18 Terveys ja mielekäs elämä, John Vikström
  • ma 25.2. klo 18 Tuoko sote-uudistus hyvinvointia? Aki Lindén
  • ma 11.3. klo 18 Miksi aina väsyttää? Tuula Vainikainen