Virolainen mielenmaisema sää äänen Kaarinan kirkossa

Kaikkien aikojen ensimmäinen Runo-Kaarina-festivaali tuo Kaarinaan poikkitaiteellisen kattauksen mielenkiintoista ohjelmaa: esityksiä, keskusteluita, luentoja, työpajoja lapsille ja aikuisille, konsertteja, runo-ohjelmaa planetaariossa, avolavoja, iltaklubeja ja runokirjamyyjäiset.

Kaarinan kirkolla, Voudinkatu 2, vietetään sen kunniaksi perjantai-iltaa 8.2. klo 19.30 viime vuonna satavuotisjuhliaan viettäneen Viron musiikin ja runouden parissa.

Tomi Satomaa soittaa Arvo Pärtin musiikkia uruilla ja pianolla. Turun lausuntakerhon Sirkka Heikkinen, Timo Leinonen, Elisa Raassina, Pirjo Vahtola, Riitta Vasenkari ja Reijo Virtanen esittävät virolaisia runoja. Lausuntaesityksen ohjauksesta vastaa Maaret Perälä.

Vapaa pääsy.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 5.2.2019 / MS)

Tue Feb 05 15:26:00 EET 2019