Elämää kansien väliin Aureliassa

Mystiikkaa tosielämän tarpeisiin -luentosarjassa palataan takaisin kristinuskon juurille mystiikkaan, hengellisyyteen, joka ei avaudu järjelle tai ymmärrykselle. Mystiikka koetaan sydämessä. Luentosarjan neljännellä luennolla Elämä(ä) kansien välissä otetaan kirjoittaminen oman elämän ja hengellisyyden tueksi.

Kaupunkikuva

”Kirjoittaminen ja lukeminen alkavat olla katoava taitolaji. Hidas pohdiskelu vaatii rauhallista aikaa”, toteaa johtava diakoniatyöntekijä Heli Lindroos, joka vetää illan yhdessä diakoni, kirjoittamisen ohjaaja Nina Klemmtin kanssa.

Elämä(ä) kansien välissä –illassa keskustellaan kirjoittamisesta ja lukemisesta oman elämän ja hengellisyyden tukena, pohjana ja apuna sekä tehdään pieniä kirjoitusharjoituksia.

”Monet kristilliset klassikot ovatkin syntyneet päiväkirjamerkintöjen pohjalta”, muistuttaa Lindroos.

Mystiikkaa tosielämän tarpeisiin –sarjan ilta Elämä(ä) kansien välissä  Aureliassa, Aurakatu 18, Turku keskiviikkona 6.2. klo 18-20. Ilta on maksuton. Illan järjestää Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän retriittityö.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 4.2.2019 / MV)

2019-02-04 09:06:00.0