Kalajoki Mikaelin Talvipäivillä

Mikaelinseurakunnan Talvipäivät kokoavat taas kansaa 9.-10.2. teemalla ”Pyhä Henki luo uutta”.
Kalajoki 3 19.png

Jorma Kalajoki

Päivien hengellinen anti koostuu rukouksesta, ylistyksestä ja raamattuopetuksesta. Tänä vuonna vieraana on yksi rakastetuimmista raamatunopettajista, rovasti Jorma Kalajoki. Hänen opetuksensa käsittelevät teeman mukaisesti Pyhää Henkeä henkilökohtaisesta näkökulmasta.

Raamattuopetukset alkavat la 9.2. klo 11 Mikaelin seurakuntakodilla. Päivä päättyy klo 18 Rukousiltaan, jonka musiikista vastaa evankelista Jippu ja pääopetuksesta pastori Timo Pöyhönen Hengen uudistuksesta. Tuossa illassa myös rukoillaan jokaisen halukkaan puolesta, lupaa päivien juontaja kappalainen Pasi Jaakkola. Seuraavana päivänä su 10.2. Timo Pöyhönen myös saarnaa su 10.2. klo 10 aamumessussa ja 17 Mikaelmessussa Mikaelinkirkossa.

Mikaelin Talvipäivät ”Pyhä Henki luo uutta” 9.-10.2. Mikaelin seurakuntakodissa (Puistokatu 13, sisäpiha). Messut Mikaelinkirkossa. Järjestäjät Mikaelinseurakunta, Hengen uudistus kirkossamme ry ja Agricola-opintokeskus. Vapaa pääsy. Koko ohjelma: http://www.mikaelinseurakunta.fi

Turun Mikaelinseurakunta 31.1.2019 PJ/TH

2019-01-31 13:49:00.0