Häämusiikki kaikuu Maarian kirkossa

Tuttuja ja tuntemattomampiakin häämarsseja on mahdollisuus päästä kuulemaan Maarian kirkossa lauantaina 26.1. klo 18.
Häämusiikki-ilta

Tilaisuudessa esitellään perinteisiä häämarsseja ja muuta kirkkohäihin sopivaa musiikkia. Häämarsseista mukana ovat tietysti perinteiset Kuulan Häämarssi sekä Juhlamarssi näytelmästä Prinsessa Ruusunen, mutta ohjelmassa on myös yllättävämpiä ehdokkaita, mm. Jupiterin teema Gustav Holstin Planeetat-sarjasta.

Illan aikana tutustutaan myös erilaisiin vihkivirsiin, ja mukana oleva nuorten lauluyhtye esittää kirkolliseen vihkimiseen sopivia häälauluja.

Urkurina toimii Virpi Vähäpassi ja esilaulajana dir.mus. Eeva Paajanen, joka myös soittaa sopraanosaksofonia. Lauluyhtyeeseen kuuluvat Anna ja Ulla Viljanen, Aava Grönlund sekä Aada Ojala. Mukana on myös Maarian seurakunnan kirkkoherra rovasti Katri Rinne.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Maarian kirkon osoite on Maunu Tavastin katu 2.

(Maarian seurakunta 23.1.2019 / EKA)

2019-01-23 14:45:00.0