Pidä huolta luomakunnasta – ja itsestäsi

Kärsitkö ilmastoahdistuksesta? Tuntuuko siltä, että hukut tavaroidesi alle? Åbo svenska församling kutsui ammattijärjestäjän apuun.

Elämän tarkoitus piiloutuu helposti kulutuksen ja tavaroiden taakse. Luomakunnan antimet ovat rajoitettuja. Voidaksesi tehdä järkeviä, itseäsi ja luomakuntaa hyödyttäviä päätöksiä, saatat tarvita hiukan apua.

Aloita itsestäsi ja kodistasi ja tule mukaan! Älä anna periksi!

Kaikella on aikansa ja paikkansa

On aika säilyttää ja aika heittää pois.

Sunnuntaina 20. tammikuuta klo 17 ammattijärjestäjä Eva-Lena Wakonen luennoi Aureliassa Aurakatu 18. Luento pidetään ruotsiksi.

Luennon jälkeen Åbo svenska församlingissa aloittaa ryhmä, jossa saa tukea kodin ja samalla elämän järjestämiseen. Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa kevään ajan ja se toimii ruotsinkielellä. Ryhmään voi ilmoittautua luentoillan aikana.

Lisätietoja saat seurakunnasta Tovelta tove.peltoniemi@evl.fi.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 16.1.2019 / MV)

2019-01-16 09:46:00.0