Jazzmessu Piikkiön kirkossa loppiaisena

Piikkiön kirkossa vietetään messua jazzin tahdissa loppiaissunnuntaina 6.1. klo 10.
Jazzmessu Piikkiössä

Jazzmessussa kuullaan Akusti Turtosen jazzversioiksi sovittamia tuttuja virsiä ja lauluja. Lisäksi messussa soi muun muassa Marcus Millerin kappale Preacher’s Kid, jonka viestinä on rauha, kansakuntien yhtenäisyys ja musiikin merkitys näiden asioiden edistäjänä. Tavoitteena on tuoda musiikin kautta elämäniloa ja toivoa maailmaan.

Jazzmessun musiikista vastaa Piikkiön seurakunnan kanttorin Tiina Ilosen vetämä Ilonen House Band. Kokoonpanossa mukana ovat Ilosen (piano) lisäksi Timo Lankinen (tenorisaksofoni), Kasper Haikonen (alttosaksofoni ja bassoklarinetti), Harri Lukander (basso), Ilkka Koski (pasuuna ja alttosaksofoni), Aarre Palomäki (kitara), Vesa Siivola (kitara) ja Jyrki Alonen (rummut). Esilaulajina toimivat siskokset Anni ja Elina Niemelä. Mukana laulamassa on myös seurakunnan lapsikuoro.

Messussa saarnaa kirkkoherra Merja Hermonen ja liturgina on kappalainen Antti Ijäs. Jazzkirkko kuullaan suorana lähetyksenä Yle Radio 1:llä.

Jazzmessu Piikkiön kirkossa, Hadvalantie 5, loppiaisena su 6.1.2019 klo 10.

Wed Jan 02 10:42:00 EET 2019