Vähävaraisten itsenäisyyspäiväjuhla Turun Tuomiokirkkotorilla

Perinteikästä vähävaraisten itsenäisyyspäiväjuhlaa vietetään Turun Tuomiokirkkotorilla 6.12. klo 13–15. Tapahtuman järjestää Operaatio Ruokakassi ry jäsenseurakuntineen ja -järjestöineen.
leipajono-2548_M.jpg

Ohjelmassa on ruokakassien jako sekä ruokailu. Tarjolla on maksutta kuumaa keittoa soppatykistä sekä kahvitarjoilu. Jaossa on myös talvivaatteita.

Tilaisuudessa puhuvat Mikaelinseurakunnan kirkkoherra Jouni Lehikoinen, pastori Pekka Havupalo ja lähetysjohtaja Ville Auvinen. Musiikista vastaa Reino Mäkilä. Tilaisuus aloitetaan kello 13 Isä meidän ‑rukouksella.

Torilla on perinteisesti kokoontunut useita satoja itsenäisyyspäivän viettäjiä. Vapaaehtoisia paikalla on useita kymmeniä.

(Operaatio Ruokakassi, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 30.11.2018 / RK)

2018-11-30 12:16:00.0