Nuoret juhlivat itsenäisyyspäivää Henrikissä

Henrikinkirkollinen juhlavasti pukeutuneita nuoria juhlistaa Suomen itsenäisyyspäivää Nuorten itsenäisyyspäivän vastaanotolla torstaina 6.12. klo 17 alkaen.

suomenlippu_S.jpg

Juhla alkaa tietysti Maamme-laululla heti kättelyn ja maljan kohottamisen jälkeen. Juhlassa viihdyttää ravintolataikuuden Suomen mestari 2017 Miika Korkatti ja ohjelmassa on lisäksi muun muassa Suomi-tietovisa. Vastaanotolla on myös mahdollisuus seurata Linnanjuhlia. illan päätteeksi pöytiin on katettu juhlatarjoilua.

Itsenäisyyspäivän vastaanotto on Henrikin- , Katariinan- ja Tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyön yhteinen ponnistus. Henrikinseurakunnassa nuoret ovat juhlistaneet yhdessä itsenäisyyttä jo ainakin viiden vuoden ajan.

Itsenäisyyspäivän vastaanotto Henrikinkirkolla (Peltolantie 2, Turku) on avoin kaikille nuorille, mutta ilmoittautumista pyydetään osoitteeseen www.lyyti.in/itsnpvvastottohenrik2018Linkki avautuu uudessa välilehdessä maanantaihin 3.12. mennessä.  Pukukoodina on juhlava pukeutuminen.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 30.11.2018 / MV)

Fri Nov 30 08:35:00 EET 2018