Pop up -perheneuvontaa Skanssissa

Kirkon perheneuvojan voi nyt tavata myös kauppareissulla Skanssin kauppakeskuksessa. Perheneuvojan kanssa arjen ja perhe-elämän haasteista voi jutella perjantaisin klo 10–12.30 ilman ajanvarausta. Uutta palvelumuotoa kokeillaan helmikuun alkuun saakka.
Ilmapalloja Skappelissa

Pop up -perheneuvonta tarjoaa matalan kynnyksen mahdollisuuden pureutua perheen ja parisuhteen kysymyksiin ja arjen pieniinkin kiemuroihin. Keskustelut ovat luottamuksellisia ja niihin voi osallistua yksin tai yhdessä kumppanin kanssa. Perheneuvoja päivystää lapsiperheiden omassa tilassa Skappelissa kauppakeskuksen toisessa kerroksessa, josta juttelua voi siirtyä jatkamaan esimerkiksi läheiseen kahvilaan.

Pop up -perheneuvonta täydentää lapsiperheille suunnattuja palveluita Skanssissa. Syyskuussa avatussa Skappelissa järjestetään arkisin maksutonta ja kaikille avointa toimintaa, kuten muskareita, vauvatreffejä ja asiantuntijavierailuja.

Kirkon perheneuvonta tarjoaa maksutonta apua ja tukea parisuhteeseen, perheeseen ja henkilökohtaiseen elämään liittyvissä kysymyksissä. Turussa ja sen lähikunnissa toimiva kirkon perheasiain neuvottelukeskus palvelee vuosittain noin tuhatta asiakasta.

Pop up -perheneuvonta perjantaisin 1.2.2019 asti klo 10–12.30 Skappelissa, Skanssin kauppakeskuksen 2. krs.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä 29.11.2018 / RK)

Thu Nov 29 12:33:00 EET 2018