Askartelupajasta iloa joulun odotukseen

Joulunalusaika kutsuu lapsia ja perheitä askartelupöytien ääreen. Seurakuntien jouluisissa askartelupajoissa on puuhaa kaikenikäisille.
Joulukortti

Henrikinkirkon Ruususalissa (Peltolantie 2) tehdään helppoja jouluaskarteluja koko perheen voimin ensimmäisenä adventtisunnuntaina 2.12. klo 14–15.30. Askartelun jälkeen syödään puuroa seurakuntasalissa. Pienet ja isot askartelijat voivat jäädä myös klo 16 alkavaan perheiden Hoosianna-kirkkoon.

Maanantaina 3.12. klo 17–19 Nuortentalolla (Eerikinkatu 1) vietetään perheiden iltaa, jonka ohjelmassa on joulukorttipajan ja muiden askartelujen lisäksi jouluinen muskari. Tarjolla on iltapalaa.

Paattisten seurakunnan jouluisessa iltaperhekahvilassa askarrellaan käpytonttuja ja kokeillaan piparimuottihuovutusta (materiaalimaksu 5 euroa/perhe). Perhekahvila kokoontuu Paattisten seurakuntatalolla (Paattistentie 857) tiistaina 4.12. klo 17–20. Illan aikana lapset pääsevät myös leipomaan joulutorttuja lastenohjaajien avustuksella.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 29.11.2018 / RK)

2018-11-29 12:30:00.0