Mikaelinkirkon radioitavaan adventtimessuun kirkkokuljetus

Mikaelinkirkon adventtimessu sunnuntaina 2.12. klo 10 radioidaan suorana lähetyksenä (YLE Radio 1).

Ensimmäinen advnettikynttilä syttyy

Ensimmäinen adventtikynttilä syttyy

Tervetuloa laulamaan hoosiannaa ja kokemaan joulun odotuksen avaus. Vinkkinä mainittakoon, että kirkkoon kannattaa tulla ajoissa.

MAKSUTON PIKKUBUSSIKULJETUS
Huom! Pikkubussit ajavat kirkon pääoven eteen.

Kirkkoauto A (16 hlöä) reitti: 9:15 Suikkilan srk-koti, Konstanzankatu - 9:25 Kustavintie, Suikkilantie, Talinkorventie - 9:35 Kans.palvelutalo, Ruohonpääntie - 9:40 Vakka-Suomentie, Puistokatu - 9.45 Mikaelinkirkko. Paluu messun jälkeen samaa reittiä.
Kirkkoauto B (18 hlöä) reitti: 9.10 Pansiontie - Pernontie - 9:15 Höveli, Hyrköistentie - 9:20 Artukaistentie, Messukentänt. - 9:25 Vienolan srk-koti, Vienolanrinne - 9.35 Iso-Heikin palvelutalo - Puutarhakatu - 9.45 Mikaelinkirkko. Paluu messun jälkeen samaa reittiä.

Liturgina palvelee pastori Pasi Jaakkola ja saarnaa kirkkoherra, rovasti Jouni Lehikoinen. Avustavina pappeina toimivat Kristiina Friman ja Kirsi Hakanpää. Urkurina on Marko Hakanpää ja kanttorina Silvia Koski, joka myös johtaa Aboa Gospel -kuoroa. Lisäksi musiikissa vielä Katriina Rainio, viulu, Juha Koski percussiot sekä Sofia Koski ja Maiju Ahonen laulu.

Myös adventin Mikaelmessu radioidaan. Poikkeuksellisesti Mikaelmessu Mikaelinkirkossa lauantaina 1.12. klo 17. Radio YLE 1 esittää messun sunnuntaina 9.12. klo 10. Messussa on pyhäkoulu lapsille.

Mikaelinseurakunta 29.11.2018 / TH

2018-11-29 08:52:00.0