Domcaféssa maistuu joulu adventtiviikonloppuina

Turun tuomiokirkon tunnelmallinen holvikahvila Domcafé on joulun alla avoinna adventtiviikonloppuina Vanhan Suurtorin Joulumarkkinoiden ajan.
Joulutortut Domcaféssa.

Glögiä, joulutorttuja, pipareita ja hyvää kahvia on tarjolla kolmena viikonloppuna ennen joulua sekä lauantaina että sunnuntaina. Domcafé on avoinna 1.-2.12., 8.-9.12. sekä 15.-16.12. klo 11-17.

Lähetyskahvila Domcafé on hyvän mielen kahvila, jonka kahvikupillisten tuotto ohjataan kasvamaan korkoa Suomen Lähetysseuran Lasten Pankkiin. Lasten PankkiLinkki avautuu uudessa välilehdessä tukee lasten ja nuorten hyvinvointia sekä edistää lasten oikeuksien toteutumista kehitysmaissa.

Domcafé sijaitsee Turun tuomiokirkon Ursulan kappelin 1400-luvulla rakennetussa kellariholvissa.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 27.11.2018 / MV)

Tue Nov 27 15:33:00 EET 2018