Ehdokkaat tavattavissa vielä vaalikahveilla ja paneeleissa

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys on alkanut tänään. Tällä ja ensi viikolla on vielä mahdollisuus tutustua seurakuntavaalien ehdokkaisiin Kaarinassa, Martinseurakunnassa sekä Turun tuomiokirkkoseurakunnassa.
#minunkirkkoni

Kaarinan seurakunta keskusteluttaa seurakuntavaaliehdokkaita vaalipaneelissa Kaarinan kirkossa keskiviikkona 7.11. kello 18. Vaalipaneelin juontaa kirkkoherra Ville Niittynen.​

Martinseurakunnan vaali-illassa Martin ehdokkaisiin voi tutustua kahvikupposen äärellä Yrjänän kohtaamispaikassa Itäinen Pitkäkatu 49 keskiviikkona 7.11. klo 17-20.

Turun tuomiokirkkoseurakunnan ehdokkaiden ja valitsijayhdistysten edustajien kanssa voi vaihtaa kahvin ääressä ajatuksia seurakunnan ja kirkon elämästä vaalitilaisuudessa seurakuntien toimitalolla Eerikinkatu 3 maanantaina 12.11. klo 17.30.

Maarian seurakunnan kahvikeskustelujen sarja päättyi jo ennen ennakkoäänestyksen alkua. Myös Åbo svenska församling ja Mikaelinseurakunta ovat jo aiemmin koonneet ehdokkaita yhteen.

Ehdokkaisiin voi tutustua myös vaalikoneessa vaalikone.seurakuntavaalit.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kaikki ehdokkaat löytyvät muun muassa osoitteista seurakuntavaalit.fi ja turunseurakunnat.fi/vaalit sekä viime viikolla ilmestyneestä Lilja-lehdestä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 6.11.2018 / MV)

2018-11-06 15:21:00.0