Selviytyminen, mitä se on? – Keskusteluilta lapsensa menettäneille

Nummen seurakuntakodissa järjestetään tiistaina 20.11. klo 17.3019.30 keskusteluilta lapsensa menettäneille.

Keskusteluilta lapsensa menettäneille Nummen seurakuntakodissa.

Illan aikana on mahdollista kohdata ja vaihtaa ajatuksia muiden saman kokeneiden kanssa.

Keskusteluillassa kuullaan lapsensa menettäneiden vertaistukijoiden, Annelin ja Juhan, puheenvuorot. Tilaisuudessa on tarjolla tietoa Turun seudulla järjestettävistä palveluista läheisen menettäneille.

Tapahtuma on tarkoitettu lapsen menettäneille vanhemmille, isovanhemmille ja aikuisille sisaruksille. Tapahtuneesta on voinut kulua vasta vähän aikaa tai jo useita vuosia.

Lämpimästi tervetulleita ovat niin syntymättömän tai pienen kuin aikuisenkin lapsen kuoleman kokeneet.

Keskusteluillan järjestää Lounais-Suomen Mielenterveysseuran Feeniks-työ, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä, Turun Kaupunki-lähetys ry ja Käpy - Lapsikuolemaperheet ry.

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua, mutta lisätietoja voi kysyä:

leena.salonen@turunkriisikeskus.fi tai p.050 3607734

Keskusteluilta lapsensa menettäneille Nummen seurakuntakodissa (Papinkatu 2, Turku) tiistaina 20.11. klo 17.30–19.30.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 6.11.2018 / AP)

2018-11-06 15:01:00.0