Elvistä ja rukousta -ilta ajattoman musiikin parissa

Elvis is back -kirkkokiertue saapuu Kaarinan kirkkoon sunnuntaina 28.10. klo 18.

Elvis is back -kirkkokiertue saapuu Kaarinan kirkkoon.

Kaarinan kirkossa on mahdollisuus kuulla 1960-luvun herkkää Elvis Presleytä neliäänisesti laulettuna pianon ja kitaroiden säestyksellä. Elvistä ja rukousta -ilta järjestetään sunnuntaina 28.10. klo 18.

Elvis is back -kirkkokiertueella ovat mukana pastori Seppo Juntunen sekä musiikin ammattilaiset Johannes Österlund, Heidi Tuikkanen, Juha Kuivanen, Joska Mehto ja Kim Ekblom. Konsertin jälkeen on mahdollisuus rukoukseen.

Elvis Presley tunnettiin rockin kuninkaana, mutta hänen musiikkinsa juuret ovat gospelissa, jota hän piti lempimusiikkinaan loppuun asti. Ennen kuolemaansa Elvis olisi halunnut toteuttaa gospel-kiertueen.

Elvis ei unohdu, vaikka hänen kuolemastaan on kulunut 40 vuotta. Hän lienee kaikkien aikojen tunnetuin henkilö ja musiikkibisneksen merkittävin brändi. Ainoan musiikin Grammy-palkinnon hän sai hengellisestä levystään How Great Thou Art, joka myi kultaa.

Elvistä ja rukousta -ilta 28.10. klo 18 Kaarinan kirkossa (Voudinkatu 2) tarjoaa 1960-luvun Elvis-klassikoita pianon ja kitaroiden säestyksellä. Konsertin jälkeen on mahdollisuus rukoukseen.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 17.10.2018 / AP)

2018-10-17 14:28:00.0