Valoa yössä -keskustelusarja jatkuu Katariinan pappilassa

Katariinan seurakunnan järjestämä suosittu Valoa yössä -keskustelusarja saa jatkoa torstaina 11.10. klo 18.00–19.30 Katariinan pappilassa. Aiheena on Martin Luther ja moderni tasa-arvo.
Valoa yössä -keskustelusarja jatkuu Katariinan pappilassa.

Lokakuun valoa -keskustelussa syvennytään kuulemaan, kun reformaation tutkija Sini Mikkola puhuu aiheesta "Martin Luther: este, hidaste vai hyödyke matkalla kohti modernia tasa-arvoa?".

Tapahtumassa nautitaan myös musiikista ja lyriikasta. Lauluntekijä ja vapaa kirjoittaja Niilo Rantala sekä vapaa kirjoittaja Heidi Pyykkönen esittävät runoja ja musiikkia juuri ilmestyneestä Aina-kirjastaan.

Keskusteluiltaa ohjaavat emeritus ohjelmapäällikkö Kari J. Kettula ja kirkkoherra Leena Kairavuo. Tapahtumassa alkaa kahvitarjoilu klo 17.30 nyyttäriperiaatteella. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Myös 29.11. klo 18 järjestetään Valoa yössä -keskusteluilta aiheena alkukirkon perintö. Professori Martti Nissinen puhuu aiheesta "Lähi-idän perintö" ja yliopiston lehtori Jouni Elomaa kertoo alkukirkon perinnöstä.

Lokakuun valoa -keskustelu torstaina 11.10. klo 18.00 Katariinan pappilassa (Pyhän Katariinan kirkkoaukio 7) aiheenaan Martin Luther ja moderni tasa-arvo.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 3.10.2018 / AP)

Wed Oct 03 13:01:00 EEST 2018