Mielekäs tehtävä syksyyn vapaaehtoistoiminnan messuilta

Runsaat ja monipuoliset vapaaehtoistoiminnan mahdollisuudet ovat esillä Vapaaehtoistoiminnan messuilla Turussa perjantaina 27.9. klo 11-17. Vapaaehtoistoiminnan järjestäjät Turun seudulta esittäytyvät messuilla jo seitsemättä kertaa.
Vapaaehtoistyön messujen juliste.

Näytteilleasettajia - muun muassa yhdistyksiä, järjestöjä ja muita yhteisöjä - on liki kolmekymmentä lastensuojelusta vanhustyöhön ja lähimmäistyöstä karvakavereihin. Messuilla voi tutustua vapaaehtoistoiminnan mahdollisuuksiin, koulutuksiin ja muuhun toimintaan.

Pääkirjastossa esiintyvät Tangofinalistit 2018 Tino Ahlgren ja Pyry Hautamäki ja Tangoprinsessa 1996 Tutta Carpelan kello 12.30–17. Musiikin lisäksi pääkirjastossa kuullaan kaksi puheenvuoroa kello 15 ja klo 17.30.

Messut ovat maksuttomat ja ne järjestetään yhteistyössä Kauppakortteli Forumin ja Turun kaupungin kanssa.

Mukana messuilla on myös seurakuntien ja Diakoniakeskuksen järjestämä vapaaehtoistoiminta.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 21.9.2018 / MV)

Fri Sep 21 09:48:00 EEST 2018