Haku muskareihin käynnistyy maanantaina 6.8.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän muskareiden ilmoittautuminen alkaa ensi viikon maanantaina 6.8. klo 10. Haku muskariin tapahtuu sähköisesti ja paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Muskaritoiminta on hyvin suosittua ja se on tarkoitettu ensisijaisesti kirkon jäsenille.
Muskari_THUMB.jpg

Muskarissa lapsi tutustuu musiikin peruselementteihin laulaen, leikkien, rytmi- ja kehonsoittimia soittaen, liikkuen ja kuunnellen. Muskarit tukevat lapsen kokonaisvaltaista kasvua, muun muassa kielellistä kehitystä ja motorisia taitoja. Seurakunnan muskarissa lasten hengellisetkin laulut ovat osa toimintaa.

Haku muskariin tapahtuu sähköisesti osoitteesta www.lyyti.fi/reg/muskari20182019

Muskarin kesto on 30 min. Muskarin hinta on 50,00 € (koko kausi syksy+kevät) sekä pankkikulut 2,50 €. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Hinta on muskarissa perhekohtainen. Jos perhe käy kahdessa eri ryhmässä, maksu suoritetaan kummastakin ryhmästä erikseen.

Lisätiedot:
Varhaiskasvatuksen ohjaaja Hanna Rajalin, hanna.rajalin@evl.fi 040 341 7297