Kuninkaantien muusikot & kontratenori Dominique Visse Tuomiokirkossa

Barokkiorkesteri Kuninkaantien muusikot tarjoilee vanhan musiikin elämyksen yhdessä ranskalaisen kontratenori Dominique Vissen kanssa Turun tuomiokirkossa lauantaina 30.6. klo 19. Iltakonsertti on osa Keskiajan Turku Tuomiokirkossa –tapahtumaa.
Kontratenori Dominique Visse

Dominique Visse on yksi tunnetummista ja persoonallisimmista kontratenoreista koko maailmassa. Hän on myös ollut yksi legendaarisen Maîtrise de Notre-Dame de Paris -katedraalikuoron laulajista. Vuosien saatossa Dominique Vissestä on tullut yksi barokkioopperamaailman suosituimmista laulutaiteilijoista. Hän on tehnyt yhteistyötä kaikkien merkittävien vanhan musiikin kapellimestareiden kanssa.

Poikkeuksellisen pitkästä ja monipuolisesta urasta huolimatta Dominique Visse vierailee Suomessa nyt ensimmäisen kerran.

Keskiajan Turku Tuomiokirkossa kuuluu Keskiajan Turku –kaupunkitapahtumaan, jonka järjestävät yhteistyössä Turun Suurtorin keskiaika ry, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä, Aboa Vetus & Ars Nova -museo, Turun museokeskus sekä Rohan Tallit.

Keskiajan Turku –tapahtumassa Kuninkaantien muusikot & Dominique Visse: Su la cetra amorosa. Konserttimestarina Anthony Marini. Turun tuomiokirkko lauantaina 30.6.2018 klo 19. Liput (20/15 euroa) ennakkoon Ticketmaster/Lippupalvelu ja Turun tuomiokirkon info. Konsertin kesto on 1:15 h.

www.kuninkaantienmuusikot.fi/konsertitLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Facebook: www.facebook.com/kuninkaantienmuusikotLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Twitter: @KingsRdBaroque

(Kuninkaantien muusikot & Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 20.6.2018 / MV)