Äitejä muistetaan seurakunnissa

Tulevana sunnuntaina 13. toukokuuta muistetaan äitejä ja isoäitejä Turun ja Kaarinan seurakuntien messuissa.
Valoa yössä -keskustelusarja jatkuu Katariinan pappilassa.

Kaarinan kirkossa on kello 10 messun yhteydessä äitienpäivän kakkukahvit. Pyhän Katariinan kirkossa on myös messu klo 10, jonka jälkeen Katariinan pappilassa nautitaan kakkukahvit. Mikaelinkirkossa jaetaan messun yhteydessä ruusut äideille ja kirkossa on äitienpäivän konsertti klo 16 (huom. kellonaika).

Maarian kirkossa on klo 10 Maarian messu, jonka jälkeen on kylvön siunaus ja kahvit läheisellä pellolla. Äitienpäivälounas Maarian pappilassa on peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi, mutta pappilan nurmelle voi tulla halutessaan nauttimaan kevätpäivästä piknikille omien eväiden kera. Kärsämäen kappelissa on myös äitienpäivän messu klo 11.

Muissakin Turun ja Kaarinan kirkoissa on sunnuntaina messu, katso tarkemmin seurakuntien nettisivujen tapahtumakalenterista.

Kuva Katariinan pappilasta.
Kuva Timo Jakonen

(Seurakuntayhtymän viestintä 9.5.2018 / PH)

Wed May 09 16:14:00 EEST 2018