Kevätkonsertissa TCYC vieraanaan SW University Singers

Tuomiokirkon nuorisokuoron TCYC:n vieraaksi matkaa kaukaa SW University Singers Texasista perinteisen keväisen iltakonsertin pitoon Turun tuomiokirkossa torstaina 17. toukokuuta klo 19.
TCYC kuoro

TCYC on viime aikoina yhdistänyt kuorolauluun käsikelloja – niin nytkin. Iltakonsertissa kuullaan meditatiivisen sansulan - eräänlaisen sormipianon ja vuohennahkaisen kaikupohjan yhdistelmän - lisäksi käsikelloja ja urkuja osana kuoron musisointia.

Konsertissa kyläilee Southwestern Universityn kuoro, korkeatasoinen amerikkalainen yliopistokuoro, joka pohjoismaisella kiertueellaan työskentelee muun muassa norjalaisen uuden polven säveltäjän Kim André Arnesenin kanssa.

SW University SIngers tuo konserttiin tuliaisina muun muassa Arnesenin Sing The Earth -teoksen, joka on Suomen kantaesitys.

SW University Singersiä johtaa Jonathan Wall. Konsertin muut esiintyjät ovat Dexon Wall, urut, Scott Campbell, saksofoni ja Trent Muse, piano. Konsertin urkusooloista vastaa urkutaiteilija Markku Hietaharju. Emäntäkuoro TCYC:tä johtaa Anu Åberg.

Konsertin lippuja 10 € voi ostaa ovelta tuntia ennen.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 9.5.2018

Wed May 09 08:33:00 EEST 2018