Helatorstain yhteislauluilta vie kevätjuhlatunnelmaan

Mikaelinseurakunnan kuorot Vox Michaelis ja Yleinen äänioikeus yhdistävät voimansa Turun Naispoliisilaulajien lauluryhmä Sireenien kanssa seurakunnan Kevätlaulajaisissa helatorstaina 10.5. klo 18 alkaen.

Lehdet hiirenkorvalla

Paikalle voi tulla vain kuuntelemaan kuoromusiikkia tai liittyä itse mukaan lauluun. Parituntisen yhteislauluillan ohjelmaan on valittu erityisesti keväisiä kappaleita.

Kevätlaulajaiset aloitetaan kahvitarjoilulla. Tilaisuuden juontaa pappi Timo Hanttu. Vox Michaelis ja Yleinen äänioikeus -kuorojen johtajana toimii Mikaelinseurakunnan kanttori Silvia Koski ja Sireenejä johtaa kanttori Helena Heimola.

Tuotepöydät merimieskirkkotyöltä, Yhteisvastuukeräykseltä, Wanhan ajan ompelupiiriltä ja kuoroilta palvelevat koko tapahtuman ajan.

Kevätlaulajaiset Mikaelin seurakuntakodissa (Puistokatu 13, Turku) helatorstaina 10.5. klo 18.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 8.5.2018 / RK)

Tue May 08 09:05:00 EEST 2018