Kivakesä kokoaa lasten kesätoiminnot

Turussa lapsille ja nuorille palveluja ja toimintaa järjestävät tahot ovat julkaisseet huhtikuun puolivälissä esitteen 6–15-vuotiaiden lasten ja nuorten kesätoimintamahdollisuuksista. Esitteen nimi on ”Kivakesä”.

Esite sisältää lyhyesti listattuna tietoa touko-elokuussa lapsille ja nuorille järjestettävistä toiminnoista, kuten erilaisista leireistä, kursseista ja ryhmistä. Kivakesä-esitettä jaetaan muun muassa kirjastoissa, Seikkailupuistossa, nuorisotaloilla ja iltapäiväkerhoissa.

Esite on julkaistu joka kesä vuodesta 2009 alkaen ja siinä toimintaansa esittelevät mm. Turun kaupunki, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä sekä lukuisat liikunta-, kulttuuri-, ja nuorisojärjestöt. Esitteen tapahtumat löytyvät myös verkosta, www.kivakesa.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 24.4.2018 / RK)

Tue Apr 24 12:37:00 EEST 2018