Eevan tyttäristä Katariinan pappilassa

Katariinan pappilan ikkunasta kajastaa valoa torstaina 19.4. klo 18, kun päätoimittaja Riitta Monto, dosentti Anni Maria Laato ja kirkkoherra Leena Kairavuo keskustelevat Eevan tyttäristä, eri aikojen vaikuttajanaisista - aina kirkkoäideistä meidän aikaamme asti.

katariina_S.jpg

Vuoden toisessa Valoa yössä -keskustelussa pohditaan erilaisia Eevan tyttäriä, kirkkoäitejä ja tämän päivän vaikuttajanaisia.

TT Anni Maria Laaton aiheena ovat vanhan kirkon kirkkoäidit ja heidän merkityksensä. Päätoimittaja Riitta Monto kertoo tämän ajan vaikuttajanaisista. Keskustelua johdattelee kirkkoherra Leena Kairavuo.

Kahvitarjoilu alkaa klo 17.30, voit tuoda oman leivonnaisesi yhteisessä pöydässä jaettavaksi. Vapaa pääsy. Katariinan pappila sijaitsee Turussa osoitteessa Pyhän Katariinan kirkkoaukio 7.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 17.4.2018 / MS)

Tue Apr 17 14:10:00 EEST 2018