TCYC rekrytoi laulajia

Taitava ja hyväntuulinen TCYC (Turku Cathedral Youth Choir) rekrytoi uusia laulajia. Rivejä täydennetään täysi-ikäisillä laulajilla. Tie kuoroon käy koelaulun kautta mutta:
TCYC vauhdissa

- Jos osaat laulaa puhtaasti ja pysyt äänessä, se riittää. Kaikki muu opetetaan, nuotitkin, kertoo kuoronjohtaja Anu Åberg.

TCYC tunnetaan kokeilevasta otteesta, korkeasta tasosta ja rennosta meiningistä, joihin saa tuntumaa seuraamalla kuulumisia kuoron Facebook-sivuilla tai osoitteessa www.tcyc.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Se on myös turvaverkko ja kaveripiiri, joka pitää omistaan huolta.

Kuoron myötä tulee tutuksi myös kiehtova Tuomiokirkko ja sen musiikkielämän monimuotoinen sisäpiiri. Aktiivisen konsertoinnin ja edustamisen lisäksi TCYC matkustaa paljon - tänä vuonna kilpailumatkalle Kreikan Korfulle syyskuussa.

- TCYC on laatuporukka, jossa raskaskin työ tuntuu hauskalta, kuoronjohtaja vinkkaa.

Laulajiksi mielivät voivat ottaa yhteyttä anu.aberg@evl.fi tai 040 3417580.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 10.4.2018 / MV)

Tue Apr 10 12:01:00 EEST 2018